I. Condiţiile Generale de Contract

  1. Prin vizitarea şi utilizarea webshopului www.xiaomimobile.ro declaraţi că aţi citit şi aţi acceptat Condiţiile Generale de Contractare, regulamentul privind operarea datelor, condiţiile de livrare şi plată cu privire la utilizarea şi serviciile www.xiaomimobile.ro, şi sunteţi de acord cu toate prevederile acestora.
  2. În cazul în care nu sunteţi de acord cu prevederile art. 1, nu puteţi utiliza sistemul.
  3. Paginile de pe site-ul nostru web pot conţine puncte de legătură (linkuri) care conduc/redirecţionează către paginile altor furnizori. Compania noastră nu este în niciun fel răspunzătoare pentru practicile acestor furnizori legate de confidenţialitatea datelor, condiţiile lor de contractare şi alte activităţi ale acestora.

 

 

 

II. Date privind operatorul

 

Denumirea: Quantum Sirius S.R.L.

Adresa: Cluj Napoca, Str.Patriciu Barbu Nr.4

Număr de înregistrare compania: 43357504

Telefon: (+40) 36 422 80 35

E-mail: info@xiaomimobile.ro

 

III. Produse şi servicii comercializate

  1. Webshopul nostru este destinat pentru persoane fizice, și persoanele juridice ! 
  2. Webshopul comercializează telefoane mobile, aparate electrocasnice şi accesorii. Imaginile afişate la produsele individuale sunt doar ilustrative şi pot varia faţă de realitate.
  3. Produsele afişate pot fi comandate exclusiv online. Costurile livrării la domiciliu îi revin întotdeauna Cumpărătorului. Valoarea costurilor de transport va fi calculată în momentul plasării comenzii şi este inclusă în suma totală calculată. Sistemul webshopului este actualizat în permanenţă. În toate situaţiile, încercăm să prezentăm paleta produselor Xiaomi disponibile în prezent. Desigur, produsele, preţurile şi disponibilităţile momentane pot varia.
  4. Obligaţiile contractuale sunt considerate îndeplinite în cazul în care produsul are proprietăţi mai avantajoase şi mai favorabile faţă de informaţiile prezentate pe site. Dacă aveţi întrebări legate de produs, înainte de cumpărare, serviciul de clienţi vă stă la dispoziţie.
  5. În situaţia improbabilă ca în pofida tuturor eforturilor şi diligenţelor companiei noastre, webshopul afişează un preţ fără îndoială ireal – incorect -, printre altele, un preţ care diferă semnificativ de preţul binecunoscut, general acceptat sau estimat al produsului, eventual „0“ RON sau „1“ RON sau chiar „9.999.999“ afişat din cauza unor erori de sistem, compania noastră nu are obligaţia de a livra produsul la preţul incorect, ci poate oferi livrarea la preţul corect, în cunoştinţa căruia dvs. în calitate de Cumpărător, puteţi renunţa la achiziţie.
  6. Noi în calitate de Operator nu avem nicio obligaţie de compensare sau alte obligaţii sau răspunderi pentru erori în livrare, întârzieri cauzate de date de comandă indicate incorect şi/sau incomplet de Cumpărător, nici pentru alte probleme legate de acestea. Toate daunele şi costurile rezultate de problemele cauzate de situaţiile menţionate intră în sarcina Clientului, adică a Cumpărătorului.

 

 IV.  Costuri şi condiţii de transport

Termenul de livrare al produsului

Pe fişa produselor, imediat lângă preţ, afişăm starea stocului actual (În stoc/ Stoc extern (5-14 zile)/Stoc epuizat/ Precomandă), aşadar vă veţi putea informa despre termenul în care produsul selectat poate fi al dvs.

a). Dacă observaţi menţiunea În stoc lângă produs, serviciul de curierat îl poate livra în termen de 4 zile (lucratore). Xiaomimobile.ro va iniţia livrarea produsului comandat de Cumpărător în termen de 48 de ore prin serviciu de curierat, dacă produsul comandat este pe stoc și dacă comanda plasată de Cumpărător este confirmată de xiaomimobile.ro prin e-mail şi/sau telefonic.

b). Dacă observaţi menţiunea Stoc extern (5-14 zile) Xiaomimobile.ro se obligă la un termen de 5-14 zile să fie livrate la adresa solicitantului.

c). Dacă observaţi menţiunea Stoc extern (2-4 săptămâni) Xiaomimobile.ro se obligă la un termen de 2-4 săptămâni să importe aceste produse și să livreze la adresa solicitantului. Aceste produse fiind produse în număr limitat sau în cazuri în care cererea pentru aceste produse este mare poate lipsi temporar din stocul furnizorilor cu care colaborăm. În aceste cazuri, produsul este momentan indisponibil, însă vă vom informa regulat despre data exactă a primirii.

d). Dacă observaţi menţiunea Precomandă atunci pro respective încă nu sunt accesibile în ccircuitul comercial, dar vor fi disponibile în curând. Astfel Xiaomimobile.ro acceptă opțiunea de precomandă pentru aceste produse, iar în momentul în care vor fi disponibile, va cota cumparatorul pentru finalizarea comenzii. În aceste cazuri, produsul este momentan indisponibil, însă vă vom informa regulat despre data exactă a primirii.

e). Mențiunea Stoc epuizat sau Stoc epuizat temporar înseamnă că momentan nu putem onora comanda Dvs. deoarece produsul respectiv nu este accesibil în circuit comercial sau momentan cererea pentru produse este atât de mare XiaomiMobile.ro nu poate onora comanda Dvs în timp util. În momentul în care produsul respectiv revine în ofertă cei interesați vor fi contactați de XiaomiMobile.

 

Costul livrării pe teritoriul Romaniei în cazul tuturor produselor indiferent de valoare: 19 RON.
În cazul livrării în afara teritoriului Romaniei, solicitaţi ofertă de livrare personalizată. Vă rugăm contactaţi Serviciul Clienţi XiaomiMobile.ro.
Nu aplicăm tarif pentru ambalare.
Produsul comandat de dvs. va fi livrat la domiciliu de serviciul de curierat Fan Courier (pe teritoriul Romaniei: https://www.fancourier.ro ), Dvs. nu aveţi nimic de făcut după efectuarea comenzii. Serviciul de clienţi central al Fan Courier este disponibil de luni până vineri. Plata se va face ramburs în numerar la livrarea produselor.

Vă rugăm să indicaţi o adresă de livrare la care puteţi primi produsul (sau se va afla la adresa indicată o persoană care este împuternicită să primească produsul), chiar şi în orele de dimineaţă.
Livrarea se face în felul următor: comanda dvs. va fi finalizată în toate cazurile după confirmarea telefonică de către colegii noştri. Fără această confirmare, livrarea nici măcar nu va fi iniţiată. După confirmarea telefonică, vă vom informa despre modalitatea şi data livrării conform metodei de plată alese.În momentul livrării, Clientul, adică Cumpărătorul are obligaţia de a verifica pachetul în faţa curierului şi de a solicita întocmirea unui proces-verbal în cazul în care pachetul este deteriorat. Nu acceptăm reclamaţii ulterioare fără proces-verbal!

 

 

V. Comunicarea datelor


În webshop puteţi face achiziţii exclusiv în calitate de utilizator neînregistrat.

Introduceţi datele cu atenţie, astfel încât să nu apară probleme la livrare. Vă rugăm să indicaţi neapărat o adresă de livrare la care puteţi primi produsul chiar şi în orele de dimineaţă. Este obligaţia Clientului, adică a Cumpărătorului să indice pe formularul de comandă dacă adresa de facturare diferă de adresa de livrare.

Prin comunicarea datelor pe pagina web, dvs. (Clientul) declaraţi că acceptaţi prezentele Condiţii Generale de Contractare şi le acceptaţi ca fiind obligatorii pentru dvs.

Sistemul nostru nu stochează datele introduse la cumpărare după finalizarea procesului de cumpărare. Xiaomimobile.ro declară că nu transmite către terţi datele indicate la cumpărare.  Sunt exceptate de la această regulă datele care trebuie comunicate serviciului de curierat, fără care comanda nu poate fi onorată.

 

VI. Procesul de comandă
Pentru a adăuga produsul în coş, faceţi clic pe butonul „Cumpăr“ de lângă imaginea produsului de pe fişa produsului. Conţinutul coşului poate fi vizualizat făcând clic pe butonul „Vezi Coșul“ aflat la dreapta a meniului principal din partea de sus.
Puteţi introduce în coş mai multe produse la alegere, şi le puteţi verifica oricând conform alin. 1.

După ce aţi plasat fiecare produs dorit în coş, faceţi clic pe butonul „Vezi Coșul“ pentru a vizualiza conţinutul acestuia. Din coş, puteţi şterge produse, puteţi schimba cantităţile prin introducerea cantităţii în câmpul corespunzător, apoi puteţi urmări modificările prin apăsarea butonului „Actualizează coşul“ (vor fi actualizate şi preţurile).

Făcând clic pe butonul „Finalizați comanda“ din coş, puteţi merge mai departe în procesul de comandă.
În acest moment, veţi introduce datele comenzii. Pentru a putea plasa comanda, nu trebuie să vă înregistraţi. Vă rugăm introduceţi datele dvs. şi modalitatea de plată. Puteţi introduce o adresă de facturare diferită de adresa de livrare şi tot aici ne puteţi comunica şi observaţii. Vom considera comanda acceptată de noi după ce a fost verificată de colegii noştri şi a fost confirmată telefonic. În momentul confirmării, vă vom informa despre data estimată a livrării.

Înainte de finalizarea comenzii, vă rugăm

(i) verificaţi numele şi adresa de facturare

(ii) dacă adresa de livrare diferă de adresa de facturare, debifaţi meniul „livrare la adresa de facturare“ şi introduceţi corespunzător datele de livrare în câmpurile care apar.

Înainte de plasarea comenzii, puteţi selecta pe moment o singură „Modalitatea de plată“: plată ramburs în mumerar la  curier la primirea produsului.

Înainte de plasarea comenzii, vă rugăm să citiţi integral Condiţiile Generale de Contractare. Comanda poate fi demarată doar după acceptarea Condiţiilor Generale de Contractare.

Ultimul pas în plasarea comenzii este să faceţi clic pe butonul „Finalizați comanda“ din „Vizualizare coș“.

Sistemul vă va informa despre comandă într-un e-mail automat, care va conţine datele de contact ale companiei noastre, codul comenzii şi detaliile comenzii şi informaţii despre modalitatea de plată.
Dacă doriţi să vă exercitaţi dreptul la renunţare, puteţi face acest lucru în scris,  sau e-mail, făcând referire la produs şi la codul comenzii. Vă puteţi exercita dreptul la renunţare în termen de 14 zile  de la primirea produsului.
În caz de renunţare prin scrisoare poştală, termenul de 14 zile  va fi calculat conform datei expedierii scrisorii. Pe cât posibil, expediaţi scrisoarea ca scrisoare recomandată, astfel încât data expedierii să poată fi dovedită clar. Preţul de achiziţie va fi returnat conform Ordonanţei Guvernului ungar 17/1999 (II.5.) Art. 4. alin. (5), adică: „… Compania are obligaţia de a returna suma achitată de consumator în cel mai scurt timp, dar cel târziu în termen de treizeci de zile de la data renunţării…“
Returnaţi produsul comandat la adresa companiei noastre. Cheltuielile poştale/de curierat legate de returnare vor fi suportate de cumpărător. Nu transmiteţi produsul cu plata ramburs! Nu putem primi colete transmise cu plata ramburs, iar costurile returnării acestora vor fi suportate tot de cumpărător!
Garanţia nu se referă la produse utilizate inadecvat. Daunele rezultate în urma utilizării inadecvate sunt suportate de cumpărător. Vom transfera preţul produsului în contul bancar indicat, în termen de 30 zile (lucrătoare!) de la returnarea produsului.

VII. Executare defectuoasă, garanţie, reclamaţii

  1. Executarea este defectuoasă în cazul în care serviciul (în acest caz, produsul) în momentul executării (adică la primire) nu corespunde condiţiilor prevăzute prin lege şi în contract (şi în instrucţiunile de utilizare şi informaţiile pentru cumpărător care reprezintă parte a acestuia). „Serviciu“ în cazul comercializării produselor înseamnă servirea produsului (livrarea bunului). Executarea defectuoasă de către vânzător este considerată încălcare a contractului.
  2. Răspunderea pentru defecte înseamnă că indiferent de produsul vândut, partea obligată (vânzătorul produsului) poartă o răspundere legală pentru defectul produsului (mai precis: pentru defectul cauzat de un defect deja existent în produs în momentul cumpărării). În contractele de vânzare-cumpărare, răspunderea părţii care este vânzătorul se poate baza exclusiv pe o defecţiune a produsului a cărei cauză există în produs deja în momentul cumpărării, dar la acel moment încă nu poate fi detectată (de aceea, este denumit viciu ascuns sau defect de fabricaţie).
  3. Dacă doriţi să faceţi orice reclamaţie legată de produs, ne puteţi scrie cu încredere la adresa de e-mail info@xiaomimobile.ro sau vă puteţi exprima reclamaţia telefonic prin apel la Serviciul Clienţi. Reclamaţia dvs. va fi consemnată într-un proces-verbal.
  4. Vom analiza reclamaţia în termen de 30 de zile şi vă vom informa despre rezultatul analizei în scris.

Dispoziţii privind executarea defectuoasă sunt prevăzute, printre altele cu următoarele elemente principale, ţinând cont de produsele comercializate de noi:

 

(1) Parțile obligate într-un contract în care părţile datorează prestaţii reciproce execută defectuos dacă obiectul prestaţiei în momentul executării nu corespunde proprietăţilor prevăzute prin lege sau în contract.În caz de executare defectuoasă, beneficiarul

  1. a) poate solicita, la alegere, în primul rând repararea sau schimbarea produsului, cu excepţia cazului în care îndeplinirea pretenţiei la garanţie în forma aleasă este imposibilă sau dacă atrage cheltuieli suplimentare ale părţii obligate disproporţionat de mari faţă de îndeplinirea altei forme a garanţiei, ţinând cont de valoarea obiectului prestaţiei în stare impecabilă, gravitatea încălcării contractului şi inconvenienţa cauzată beneficiarului prin executarea dreptului la garanţie;
  2. b) dacă nu are drept nici la reparare, nici la înlocuire sau dacă partea obligată nu şi-a asumat repararea sau înlocuirea, sau dacă nu îşi poate îndeplini această obligaţie cu condiţiile prevăzute la alin. (2), poate solicita, la alegere, o reducere de preţ corespunzătoare sau poate renunţa la contract. Nu se poate da curs dreptului la renunţare în cazul unor defecte nesemnificative.

(2) Repararea sau înlocuirea – ţinând cont de proprietăţile obiectului şi destinaţia rezonabilă pentru beneficiar – trebuie efectuată într-un termen corespunzător, fără inconvenienţe semnificative cauzate beneficiarului.Dacă partea obligată nu îşi asumă sau nu efectuează repararea obiectului în termen corespunzător, beneficiarul are dreptul de a repara defectul în regim propriu sau prin terţ, pe cheltuiala părţii obligate.

 

Beneficiarul poate trece la un drept de garanţie ales la altul. Are obligaţia de a compensa partea obligată pentru daunele cauzate prin această trece, cu excepţia cazului în care trecerea de la un drept la altul a fost cauzată de comportamentul părţii obligate sau dacă trecerea a fost justificată din alte motive.Beneficiarul are obligaţia de a comunica reclamaţia către partea obligată în cel mai scurt timp posibil, în circumstanţele date, după detectarea defectului.În cazul contractelor cu consumatorii, reclamaţiile comunicate în termen de două luni de la detectarea defectului trebuie considerate comunicate în timp util. Orice acord contrar între părţi este nul.

(3) Beneficiarul este răspunzător pentru daunele cauzate de întârzierea comunicării. Beneficiarul îşi poate exercita drepturile la garanţie legală în termen de prescripţie de şase luni de la data executării. Dacă cel mai scurt interval al posibilităţii de utilizare a obiectului este prevăzut în prevederile autorităţilor sau standarde tehnice obligatorii (termen de utilitate obligatoriu) şi este mai scurt decât şase luni, termenul respectiv se va aplica în privinţa exercitării dreptului.

(4) Termenul de prescripţie nu va include porţiunea timpului de reparare în care beneficiarul nu poate utiliza obiectul conform destinaţiei normale. Termenul limită pentru exercitarea dreptului la garanţie legală în cazul înlocuirii (reparării) obiectului sau a unei părţi majore a acestuia reîncepe în privinţa obiectului (părţii obiectului) înlocuit (reparat) şi în privinţa defectelor apărute în urma reparării.În cazul contractelor cu consumatorii,  consumatorul îşi poate exercita dreptul la garanţie legală în termenul de prescripţie de doi ani de la data executării. Clauzele care stabilesc termene de prescripţie mai scurte sunt nule. Dacă obiectul contractului cu consumatorii este un obiect uzat, părţile pot conveni asupra unui termen mai scurt, însă nici în acest caz nu se poate stabili un termen de prescripţie mai scurt decât un an.Dacă beneficiarul nu îşi poate exercita pretenţia din cauze justificate, în special dacă defectul, din cauza naturii defectului sau a obiectului, nu putea fi detectat în termenul menţionat la Art.  termenul pentru exercitarea drepturilor la garanţie legală este un an de la data executării, sau de trei ani în cazul obiectelor durabile. Dacă termenul de utilitate obligatoriu este mai lung decât trei ani, termenul respectiv se va aplica în privinţa exercitării dreptului. Nerespectarea termenelor menţionate atrage pierderea dreptului.

(5) Cheltuielile legate de îndeplinirea obligaţiei de garanţie legală şi de realizarea stării corespunzătoare contractului, inclusiv în special costurile de materiale, manoperă şi livrare, vor fi suportate de partea obligată. În cazul contractelor cu consumatorii, orice acord contrar între părţi este nul. Pe lângă exercitarea dreptului la garanţie legală, beneficiarul poate pretinde şi compensarea daunelor rezultate din executarea defectuoasă, conform regulilor privind daunele-interese.În cazul în care cauza executării defectuoase a contractului cu consumatorii este executarea defectuoasă a unui terţ contractant al părţii obligate (parte obligată anterioară), partea obligată a contractului cu consumatorii poate pretinde de la partea obligată anterioară compensarea cheltuielilor legate de îndeplinirea pretenţiilor consumatorului formulate din cauza executării defectuoase, cu condiţia să fi îndeplinit obligaţiile privind verificarea calităţii.Partea obligată a contractului cu consumatorii îşi poate exercita pretenţia menţionată  în termen de prescripţie de şaizeci de zile de la îndeplinirea pretenţiei consumatorului. Pretenţia poate fi exercitată în termen de cel mult cinci ani de la data executării de către partea obligată anterioară. Nerespectarea termenului atrage pierderea dreptului.

 

VIII. Condiţii de plată, modalităţi de plată

  1. Puteţi achita preţul de achiziţie al produselor cumpărate în webshop prin plată în numerar ramburs la curier, sau cu cardul de credit.
  2. Societatea noastră emite factură pentru produsele cumpărate şi o trimite la adresa de e-mail indicată în comandă.