Informații privind garanția de conformitate și Retur

Conform legislației în vigoare, O.U.G. 34/2014, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Ai dreptul de a returna întreaga comandă sau o parte a acesteia în termen de 14 zile calendaristice de la data la care ai primit-o, fără a fi obligat să ne spui motivul pentru care dorești să returnezi produsele. În acest caz, plătești doar costurile de transport pentru returnarea produselor. Dacă motivul returului constă în vicii ale produsului (produs neconform) sau erori de livrare (produsul comandat nu s-a livrat în cantitatea sau conform specificațiilor comandate sau a fost livrat alt produs decât tipul comandat, etc.) costurile de transport pentru retur vor fi suportate de Quantum Sirius SRL, DOAR prin firma de curierat Fan Curier. În cazul în care ai optat pentru un alt serviciu de curierat decât cel agreat, taxa de transport pentru retur va fi suportată de catre tine. De asemenea, trebuie să te asiguri că returul va ajunge la Quantum Sirius SRL in maximum 14 zile calendaristice de la data primirii coletului. Retururile ce depășesc acest termen vor fi refuzate. Recomandarea noastră este să trimiți returul în maximum 5 zile de la primirea comenzii, pentru a lua în calcul timpul de tranzit. Pentru a-ți exercita dreptul de retur, trebuie să completezi și să trimiți formularul de retur, disponibil AICI. Este responsabilitatea ta să expediezi produsul în aceeași stare în care l-ai primit. În plus, trebuie să incluzi în colet o copie a facturii. Nerespectarea acestor condiții duce la respingerea cererii de retur de către Quantum Sirius SRL.


Condiții de returnare

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la produsele achiziționate online, fără penalitați și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Pentru returnarea produselor achiziționate, trebuie să parcurgi următorii pași:

  • Produsul trebuie să fie în ambalajul original și în aceeași stare în care l-ai primit, împreună cu factura fiscală.
  • Returul produsului va avea loc în termen de maximum 14 zile calendaristice de la data primirii coletului.
  • Trebuie să nu facă parte din categoria produselor ce nu pot fi returnate.
  • Toate produsele returnate vor fi verificare din punct de vedere al calității și al respectării condițiilor de returnare de mai sus.
  • Recomandarea noastră este să verifici cu atenție fiecare produs după primirea comenzii, starea și ambalajul acestuia, astfel încât să ne poți semnala în timp util eventualele neconformități.
  • Quantum Sirius SRL iși rezervă dreptul de a refuza returul respectiv, dacă în urma propriilor verificări, returul respectiv nu respectă condițiile de returnare menționate în prezenta secțiune.


Restituirea valorii produselor returnate

În cazul oricărui retur efectuat cu respectarea tuturor condițiilor detaliate mai sus, contravaloarea produselor returnate va fi rambursată.

Restituirea valorii produselor returnate va fi efectuată de către Quantum Sirius SRL, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea returului, prin virament în contul bancar al cumpărătorului, specificat în formularul de returnare care insoțeste în mod obligatoriu produsul/ele returnat/e.


Condițiile de garanție sunt în conformitate cu OG 21/1992, Legea 449/2003, OUG 174/2008 și OUG 34/2014, toate cu formele la zi. La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), împreună cu accesoriile aferente și copiile de pe factura fiscală și certificatul de garanție. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, screen burn-in, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice, etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără impământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul funcționării echipamentelor, virusări, rescrieri gresite, etc. precum și produsele la a căror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decăt cele originale. Instalarea sau punerea în funcțiune a produselor de către persoane neautorizate duc la pierderea garanției. Programele și informațiile salvate pe medii de stocare pot fi șterse în timpul operațiunilor de service. Recomandăm realizarea de back-up periodic.
Garanția pentru produsele însoțite de un certificat de garantie emis de producător/importator se soluționează în centrele menționate. Pentru acordarea garanției este necesar să păstrați certificatul de garanție în original (dacă acesta v-a fost comunicat în format fizic).

Condiţia esenţială pentru această garanţie este ca produsul să fie nedeteriorat, în condiție originală şi să fie însoţit de toate ambalajele şi accesoriile de la fabrică. Dacă oricare dintre condiţii nu este îndeplinită, nu putem trata produsul sub garanţie.

Dreptul la garanţie poate fi exercitată cu factura de cumpărare! Factura eliberata de către Vânzător servește totodată ca și certificat de garanție si conţine informații privind produsul vândut.

Înainte de trimiterea produsului în service, cumpărătorul are obligaţia de a informa/contacta Vânzătorul prin email sau telefonul menționat pe xiaomimobile.ro în termen de cel târziu două (2) săptămâni de la observarea neconformității, a defectului de material, manoperă sau deficienţă, însă în mod obligatoriu în termenul de garanţie contractuală, dacă produsul nu corespunde următoarelor cerinţe, totodată are obligaţia de a trimite produsul fără întârziere spre reparaţie la punctul de colectare menționat al pe xiaomimobile.ro.

Pe durata garanţiei contractuale, Vânzătorul va rectifica executarea defectuoasă, la alegerea sa, exclusiv prin reparaţie sau înlocuirea produsului dovedit defect, fără aplicarea unor tarife suplimentare. Garanţia voluntară a Vânzătorului expiră în toate condiţiile la expirarea termenului de garanţie contractuală. Prezenta garanţie contractuală reprezintă garanţia completă şi exclusivă pentru produs, oferită de Vânzător. Nici o altă garanţie implicită sau explicită directă faţă de cumpărător nu este obligatorie pentru Vânzător.

Cu excepţiile prevăzute prin lege, Vânzătorul nu îşi asumă răspunderea în niciun caz pentru daunele produse de defecţiunea produsului sau pentru pierderi de date, şi nu poate fi tras la răspundere pentru daune imprevizibile sau daune de consecinţă rezultate din utilizarea produsului defect sau imposibilitatea de a utiliza produsul*.

(*) Inclusiv, dar fără a se limita la profitul nerealizat şi daune nemateriale, cum ar fi eventualele pierderi de utilizare, timp sau date,inconvenienţă, pierderi comerciale, câştiguri sau economii nerealizate.


În caz de retur 14 zile, sau produs defect în garanție, vă rugăm să luați legătura cu Serviciul Clienți prin telefon 0040364228035, sau prin e-mail info@xiaomimobile.ro , pentru informații și adresa de retur.


Costul de transport  pe teritoriul României,a produsului defect,  sau returnat va fi suportat de cumpărător!!!



IMPORTANT!

Atragem atenţia cumpărătorilor să NU actualizeze software-ul pe telefon,deoarece poate duce la defecte ale căror costuri de reparare sunt suportate de Cumpărător! Se recomandă doar utilizarea actualizărilor de la fabrică! Nu ne asumăm răspunderea pentru instalarea unor actualizări din alte surse!

Astfel de defecte pot fi, de exemplu, oprirea, blocarea – telefonului în timpul actualizării software-ului, nepornirea, instalarea incorectă a limbii etc. Dacă problema poate fi rectificată prin actualizarea simplă a software-ului, costurile de reparaţie vor fi minime.

Toate accesoriile comercializate pe xiaomimobile.ro beneficiază de 6 luni de garanţie. Ocazional pot apărea lipsuri de stoc temporare, pentru care nu ne putem asuma răspunderea! Imaginile încărcate sunt doar ilustrative!


CE DEFECTE NU SUNT ACOPERITE DE GARANŢIE?

Garanţia contractuală nu se aplică daunelor care sunt cauzate de lipsa de întreţinere, intervenţii sau schimbări neautorizate, utilizare incorectă,deteriorare sau reparaţii neautorizate.

Printre altele, garanţia nu acoperă următoarele defecte sau daune:

  •     Defecţiuni şi daune cauzate de utilizarea Produsului în scopuri diferite faţă de cele prevăzute sau utilizare neobişnuită;
  •     Defecţiuni şi daune cauzate de utilizarea incorectă, accidente sau neglijenţă şi conectarea la dispozitive incompatibile;
  •     Defecţiuni sau daune cauzate de încercări, utilizare, întreţinere, punere în funcţiune, modificări incorecte, aplicaţii software neautorizate sau modificate sau schimbate;
  •     Defecţiunea sau ruptura antenei, cu excepţia cazului în care a fost cauzată de defect de material sau fabricaţie;
  •     Produsele care au fost dezasamblate şi reparate într-o manieră care afectează negativ performanţa, sau într-o manieră care nu permite examinarea adecvată a aparatului şi atestarea oricărui drept de garanţie, cu            excepţia cazului în care reparaţia a avut loc în service-ul Producătorului;
  •     Daune şi defecţiuni cauzate de extinderea, acoperirea, accesibilitatea, calitatea serviciului de telefonie mobilă sau funcţionarea sistemului operat de furnizorul de telefonie mobilă;
  •     Defecţiuni şi daune apărute în urma umidităţii, lichidelor sau alimentelor vărsate pe aparat;
  •     Lungirea cablului aferent unităţii de control a Produsului, capătul rupt al modemului;
  •     Zgârieturi sau alte daune pe suprafaţa aparatului produse în timpul utilizării normale,
  •     Carcasa din piele,
  •     Produsele închiriate temporar;
  •     Piesele uzate în timpul întreţinerii regulate sau utilizării normale.


INFORMAŢII DESPRE ACUMULATOR

Puteţi prelungi durata de viaţă a acumulatorului dacă nu lăsaţi aparatul să se descarce complet. Dacă gradul de încărcare al aparatului scade sub 20%, încărcaţi-l! Un astfel de ciclu de reîncărcare este de cel puţin 2,5 ore, însă poate dura chiar şi 8 ore. Performanța acumulatorului este afectată puternic de obiceiurile legate de apeluri. Un telefon poate funcţiona chiar şi 4-5 zile cu o singură încărcare, în timp ce acelaşi telefon se poate descărca în câteva ore dacă este folosit continuu pentru apeluri, redare de muzică sau internet. Deasemenea, performanţa acumulatorului este afectată de temperatură şi de umiditate (cel mai mult rezistă la 23-26 °C).

Aceste informaţii pot varia de la model la model.

Webshopul xiaomimobile.ro nu oferă garanţie pentru defecţiuni produse în urma uzurii şi pentru utilizarea produselor uzabile, cum ar fi acumulatoarele,după durata optimă de performanţă.